19 Mayıs 2017 Cuma

100 kursiyerlik Hizmetiçi Kurs Dosyası

Fatih Projesi - Eğitimde Teknoloji kullanımı Kurslarında kullanmış olduğumuz kurs dosyasını diğer kapsamdaki kursların da kullanabilmesi için


kursiyer sayısını  100 kişiye çıkarıp düzenledim. Kullanmak isteyen arkadaşlar indirip kullanabilirler.
indirmek için 👉 tıklayınız


Dosyanın Kullanımına Gelince;

A) Öncelikle girdi sayfasını kullanarak kursunuzun sabitlerini eksiksiz bir şekilde giriniz.
Burada saı ile boyanmış hücreler tam 100 kişilik kursiyer bilgilerini  ilgili başlıklara girmeniz için hazırlanmıştır.

Dosyanın yapısı ile oynarsanız sıkıntı yaşayabilirsiniz. Hele excel bilginiz zayıfsa buna hiç kalkışmayınız. Bu haliyle hayli hayli işinizi görür. Burada fantazi işler için exceli iyi bilmek gerekir.

girdi sayfasının sarı boyalı hücrelerinin üstünde bulunan kısım sabitler kısmıdır. Yapı ile oynamadan sabit bilgilerinizi giriniz.

Kursun Sabit Bilgileri ve Kursiyer bilgileri girildikten sonra dosyanız hazır sayılır.

Eğitim Görevlisi ve Eğitim yöneticisinin bilgilerinide eksiksiz doldurunuz.

Doldurulan bilgiler ilgili sayfalara otomatik olarak işlenir.

Form2 de ki kursiyerin devam durumu ile ilgili açıklamalar girdi sayfasınının  bulunduğu yerden  G sutununa yazılmalıdır.

Form2 de kursları süreleri farklı olduğu için özel bir çalışma yapamadık. Bizim kurslarımız 5 gün olduğu için öylece bıraktım.
Biraz excel becerisi ile arkadaşlar kendi ihtiyaçlarına göre burayı modifiye edebilirler. Yapamazsanız yazın yardımcı olmaya çalışırım. B) Form3 te Sınav Notu ve Ürün Notu var. Bizim kurslarımız da hem sınav hem ürün kullanılıyor. Sizinki nasılsa o kısmı kullanın.
Ancak Başarı Notu kısmında basit bir formül var. Sınavın %60 ile ürünün %40  başarı notu olarak takdir ediliyor. Sizin  bu kısmı kendinize uyarlamanız lazımdır.

Form 3 deki istatistik değerler 100 kişi için hesaplanır. kişi sayınız azalırsa dikkat ediniz.


C) Form 4 günlük Çalışma planınızdır. Kendinize göre özelleştirin.

D) form5OGRGOR1, form5OGRGOR1 , form5EGTYON isimli formlar Eğitim Görevlisi ve Eğitim Yöneticisini tanıtma formlarıdır. Üst kısımları girdi sayfasından otomatik dolar.
Verebileceğiniz  kurs çeşitlerini yazınız.

E) FORM 6 ve FORM 7 Eğitim Yöneticisi ile Eğitim Merkez Müdürünün doldurması gereken formlardır. Biz bu kısmın otomatik olarak dolmasını sağlıyoruz. Burayı dikkatle inceliyerek kendinize göre özelleştiriniz.

F) İMZA1 ... İMZA 5  günlük imza föyleridir. Bu imza föylerinde kurs biter bitmez imza atmayan öğretmenleri fosforlu kalemle kapatınız. Bu föyleride kurs sonunda ilgili kurs dosyasının en sonuna koyunuz.