19 Mayıs 2017 Cuma

100 kursiyerlik Hizmetiçi Seminer Dosyası

Fatih Projesi - Eğitimde Teknoloji kullanımı Kurslarında kullanmış olduğumuz kurs dosyasını diğer kapsamdaki kursların da kullanabilmesi için



kursiyer sayısını  100 kişiye çıkarıp Seminer dosyası  olarak düzenledim. Kullanmak isteyen arkadaşlar indirip kullanabilirler.
indirmek için 👉 tıklayınız


Dosyanın Kullanımına Gelince;

A) Öncelikle girdi sayfasını kullanarak seminerinizin sabitlerini eksiksiz bir şekilde giriniz.
Burada saı ile boyanmış hücreler tam 100 kişilik Seminer Katılımcı bilgilerini  ilgili başlıklara girmeniz için hazırlanmıştır.

Dosyanın yapısı ile oynarsanız sıkıntı yaşayabilirsiniz. Hele excel bilginiz zayıfsa buna hiç kalkışmayınız. Bu haliyle hayli hayli işinizi görür. Burada fantazi işler için exceli iyi bilmek gerekir.

girdi sayfasınının sarı boyalı hucrelerinin üstünde bulunan kısım sabitler kısmıdır. Yapı ile oynamadan sabir bilgilerinizi giriniz.

Seminerin Sabit Bilgileri ve Seminer Katılımcı bilgileri girildikten sonra dosyanız hazır sayılır.

Eğitim Görevlisi ve Eğitim yöneticisinin bilgilerini de eksiksiz doldurunuz.

Doldurulan bilgiler ilgili sayfalara otomatik olarak işlenir.

Form2 de ki kursiyerin devam durumu ile ilgili açıklamalar girdi sayfasınının  bulunduğu yerden  G sutununa yazılmalıdır.

Form2 de seminerlerin süreleri farklı olduğu için özel bir çalışma yapamadık. Bizim kurslarımız 5 gün olduğu için öylece bıraktım.

Biraz excel becerisi ile arkadaşlar kendi ihtiyaçlarına göre burayı modifiye edebilirler.
Yapamazsanız yazın yardımcı olmaya çalışırım.

 B)  Buradaki katılımcının Başarısına seminere devam durumu karar verecektir. İlgili formülde 2 gün yada üzeri devam etmeyenleer BAŞARISIZ ve KATIMADI diye değerlendirilmişlerdir.

 Form 3 deki istatistik değerler 100 kişi için hesaplanır. kişi sayınız azalırsa dikkat ediniz.


C) Form 4 günlük Çalışma planınızdır. Kendinize göre özelleştirin.

D) form5OGRGOR1, form5OGRGOR1 , form5EGTYON isimli formlar Eğitim Görevlisi ve Eğitim Yöneticisini tanıtma formlarıdır. Üst kısımları girdi sayfasından otomatik dolar.
Verebileceğiniz  kurs çeşitlerini yazınız.

E) FORM 6 ve FORM 7 Eğitim Yöneticisi ile Eğitim Merkez Müdürünün doldurması gereken formlardır. Biz bu kısmın otomatik olarak dolmasını sağlıyoruz. Burayı dikkatle inceliyerek kendinize göre özelleştiriniz.

Seminerlerde yukardaki formlar  yani FORM 6 ve 7 kullanılıyor mu bilmiyorum . İncelemek lazım. Biz hep kurs faaliyetinde bulunduğumuz için buna dikkat edemedim.


F) İMZA1 ... İMZA 5  günlük imza föyleridir. Bu imza föylerinde kurs biter bitmez imza atmayan öğretmenleri fosforlu kalemle kapatınız. Bu föyleride kurs sonunda ilgili kurs dosyasının en sonuna koyunuz.